no comments

Tingkatkan prestasi output penyelidikan anda melalui jurnal berkesan dan penerbitan

Salam Pascasiswazah 1 Malaysia!

Akan berlangsungnya satu Bengkel Sehari Penulisan Jurnal Berkesan dan Penerbitan pada hari Ahad ini (18 December 2016) yang bertempat di MPWS Training Centre, Bangi.

Bengkel ini akan disampaikan oleh penceramah berpengalaman yang mempunyai artikelnya adalah 219 SCOPUS indexed articles dan total impact factor lebih dari 100 iaitu  Prof. Madya Dr. Nor Azwadi Che Sidik.

Bengkel ini bersesuaian bagi Pascasiswazah yang mempunyai draft jurnal untuk dihantar dan belajar menulis jurnal dengan baik dan berkesan. Di samping itu kita akan didedahkan dengan cara menghantar artikel ke jurnal ISI, strategi menulis jurnal dan bagaimana mahu jurnal di ‘cite’ oleh orang lain? Jika terma-terma seperti SCOPUS, H-Index, IF (Impak Faktor) agak asing bagi anda, anda dijemput untuk hadir ke bengkel ini.

 

mini-banner-jurnal-berkesan

 

Menurut Encik Sofianuddin dari Universiti Teknologi Malaysia yang pernah menghadiri bengkel ini, “bengkel ini sangat bermanfaat, memberi panduan bagaimana menulis jurnal dengan lebih baik dan bekesan. Speaker banyak memberi tunjuk ajar secara hands-on, cara-cara menulis dan menerbit jurnal.” 

Bagi En Hafiz dari Universiti Malaysa pula, bengkel ini “Sangat memberi inspirasi untuk menulis jurnal dengan mudah! Workshop yang sangat berguna untuk beginners untuk dan penulis amator”

Bagi yang berkelapangan untuk hadir ke bengkel Ahad ini, sila ke alamat link berikut untuk pendaftaran  atau hubungi 03-89127212 untuk maklumat lanjut.

Daftar :  http://postgraduateworkshop.com/effectivejournalwriting

 

 

 

 

 

 

 

KOMEN ANDA

Komen

TENTANG KAMI | PENAFIAN | HUBUNGI | HANTAR ARTIKEL